Odpowiedzi

2010-02-09T09:28:25+01:00
M.niski płot(kto ? co?)
d.niskiego płotu(kogo? czego?)
c.niskiemu płotu(komu?czemu?)
b.niski plot(kogo? co?np. widzę)
n.niskim płotem(z kim? z czym?)
ms.niskim płocie(o kim? o czym?)
w.niski plot!(o!)

m.wysokie drzewo
d.wysokiego drzewa
c.wysokiemu drzewu
b.wysokie drzewo
n.wysokim drzewem
ms.wysokim drzewie
w.wysokie drzewo!
liczba poj.niski płot liczba mn.niskie płoty
liczba poj.wysokie drzewo liczba mn.wysokie drzewa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T09:32:06+01:00
NISKI PŁOT:
M. niski płot
D. nieskiego płotu
C.niskiego płotu
B.niski płot
N.(z) niskim płotem
Msc.(o) niskim płocie
W. o niski płot!

WYSOKIE DRZEWO:
M.wysokie drzewo
D.wyskokiego drzewa
C.wysokiemu drzewu
B. wysokie drzewo
N.(z) wyskoim drzewem
Msc. (o) wysokim drzewie
W. o wysokie drzewo!

Proszęę o najj;*:*:)
Myślę, że pomogłam..
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T11:32:32+01:00
Niski płot:

M(mianownik) niski płot
D(dopełniacz) nieskiego płotu
C(celownik) niskiego płotu
B(biernik) niski płot
N (nardzędnik) niskim płotem
Msc(miejscownik) niskim płocie
W(wołacz) o.O niski płot

wysokie drzewo

M(mianownik) wysokie drzewo
D(dopełniacz) wyskokiego drzewa
C(celownik) wysokiemu drzewu
B(biernik) wysokie drzewo
N(nardzędnik) wyskoim drzewem
Msc(miejscownik) wysokim drzewie
W(wołacz) ooo.O wysokie drzewo

Dasz najjj na zachęte chociaz

Dzieki
1 5 1