Odpowiedzi

2010-02-09T09:13:28+01:00
Krajobraz ziomywy moje otoczenia przedstawia:wokół zima,dzieci ,dzieci bawią sie na śniegu ,zjezdzaja na sankach,jabłuszkach,nartach, wszedzie bialoooo i ,piekny krajobraz ziomwy w oddali widac piekny bialy las caly zasniezony ,ze prawie nie widac drzew
nie wiem czy o to ci konkretnie chodzili ja nie wiem jaki masz krajobraz to opisalam swoj krajobraz ktory ja widze i nie napisales ile zdan
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T09:14:40+01:00
Krajobraz zza okn obserwuje prawie codziennie.
dachy domów pokryte sa bialym puchem, ktorego jest coraz to wiecej i wiecej przez padający snieg.Zawsze rano budzące mnie slonce ktorego promnienie dostaja sie nawet do mojego pokoju.Dzieci bawiące sie w sniegu ,lepiące bałwana jezdzące co pare chwil kuligi.najpiekniej wies wygląda wieczorem gdy z malenkich okienkac zablysna swiatla. .Az kominow unosza sie dymy .na bialych drzewach wisza budki dla ptaków.zima widoki z mojego okna sa cudowne a w szczególnosci wieczorem.
4 3 4