Zapisz nazwy trzech urządzeń , w których występują elektromagnesy .
1. ........................................................................
2. ........................................................................
3. ........................................................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T09:37:32+01:00
Występują w ;
1 Prądnicach
2 . Transformatorach .
3 . Silnikach elektrycznych
4 . Miernikach elektrycznych
5 . Słuchawkach telefonicznych
6 . Dyskach komputerowych
7. Głowicach magnetofonowych
8 . Elektrycznych dzwonkach
9 . Mechanizmach do automatycznego otwierania i zamykania drzwi lub bram
Myślę ze pomogłam ;)
7 4 7
2010-02-09T09:37:59+01:00
1)dzwonek elektryczny
2)silnik elektryczny
3)zwojnica
4 2 4
2010-02-09T09:40:47+01:00
-tomograf komputerowy
-dźwigi elektromagnetyczne
-elektryczne dzwonki
-bezpieczniki w domowych instalacjach
-silnik elektryczny
-mechanizmy do automatycznego otwierania drzwi czy bram
4 3 4