Odpowiedzi

2010-02-09T09:47:40+01:00
A) przyrząd , maszyna , aparat , narzędzie , instrument , akcesorium , agregat , mechanizm , machina , maszyneria , ustrojstwo

b) skomplikowany , zawiły , nieprosty , niełatwy , trudny , niejasny , poplątany , powikłany , zawikłany , labiryntowy
5 3 5
2010-02-09T09:49:05+01:00
A.urządzenie-urządzać,urząd,urzędnik,urzędowy,
b.złożony-założyć,złożyć,założony,załążny,zakładany,
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T09:50:06+01:00
A)urządzony,urządzać,urządzenia

b) złożenie, składać,złożenia,
4 3 4