Rozwiąż krzyżówkę ;
1 . ) W jego środku jest igła magnetyczna .
2. ) Jeden z rodzajów magnesów trwałych .
3. ) ... żelaza , wytwarza się z nich magnesy .
4. ) Angielska nazwa północy .
5. ) Kolor oznaczający umownie biegun południowy .
6. ) Północny6 lub południowy .
7. ) W stogu siana lub magnetyczna .
8. ) Ma zdolność przyciągania kawałków żelaza .
9. ) Magnes " pod prądem " .

3

Odpowiedzi

2010-02-09T10:05:59+01:00
1.kompas
2.
3.opiłki
4.nearth
5.czerwony
6.biegun
7.igła
8.
9.
3 2 3
2010-02-09T10:06:37+01:00
1. Kompas
2.magnes ferrytowy
3.opiłki
4.North
5.niebieski
6.biegun
7.igła
8.magnes
9.elektromagnes
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T10:55:20+01:00
1. Kompas
2. ............
3.opiłki
4.North
5.niebieski
6.biegun
7.igła
8.magnes
9.elektromagnes



2. nie wiem co może pasować; zależy na ile liter
samarowo-kobaltowe
neodymowe
ceramiczne
plastyczne
alnico
5 2 5