Pomuszcie napisze wam dwa zadania :
Twój ulubiony nauczyciel zmienia pracę i nie będzie już dłużej Was uczył . Napisz dedykację w książce , którą dostanie od Was na pożegnanie.

a teraz drugie zadanie
Twój młodszy brat wygrał ważne zawody sportowe. Dostaje od Ciebie w prezencie album z fotografiami znanych sportowców .Napisz dedykację .

z góry dziękuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T10:12:07+01:00
Dedykacja 1
Dla najlepszego w świecie nauczyciela, który był zawsze pomocny w każdej sytuacji i bez którego przebywanie w szkolnych murach nie byłoby tak radosne.
uczniowie



Dedykacja 2
Bratu, który jest najlepszym sportowcem na Ziemi, Który pokona wszystkich już na mecie- w dowód mojej miłości z ogromnymi gratulacjami. siostra
3 4 3
2010-02-09T10:17:09+01:00
Niech oni będą dla ciebie wzorem wytrwałości,
która prowadzi do sukcesów.
gratuluję i życzę kolejnych zwycięstw .................


"najcenniejszym i najtrwalszym podarunkiem,
jaki można dac młodemu człowiekowi, jest wykształcenie."
w podziece za trud wlożony w nasza edukację
i ciekawie spędzony czas
samych radości i sukcesów w nowej pracy życza uczniowie kl.......
2 3 2