1.wartoscią liczbową wyrazenia (1-2x)kwadrat - (1+4x) (1-4x) dla x = -1 jest

prosze o rozwiazanie tego zadania
z góry dzieki



2.jacek kupil p kilogramów jablek po a zlotych za kilogram i q dekagramow cukierkow po b zlotych za kilogram ile zlotych zaplacil za zakupy .

prosze piszcie jak to ma byc.>>

2

Odpowiedzi

2010-02-09T10:33:55+01:00
1. (1-2x)kwadrat - (1+4x) (1-4x)
1-4x-1+16X
12X
12*(-1)=-12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T10:35:27+01:00
(1-2x)kwadrat - (1+4x) (1-4x) = 1 - 4x + 4xkwadrat - 1 + 16xkwadrat= 20xkwadrat -4x
dla x = -1
20*(-1)kwadrat - 4 * (-1) = 20*1-(-4) = 20 +4 = 24
(1-2*(-1))kwadrat - (1+4*(-1)) (1-4*(-1))= (1+2)kwadrat - (1-4) (1+4)=
= 3kwadrat- (-3)*5= 9 +15=24
p*a+q:100*b
1 5 1