Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T10:45:00+01:00
1) -obszar równinnego krajobrazu deltowego
-napływy rzeczne
-gleby to mady
-zaleganie wód gruntowych jest płytkie
-mało lasów
-pola uprawne i łąki
2)Białowieski Park Narodowy
3)położony jest na terenie województwa śląskiego i małopolskiego, rozciągnięty od Częstochowy po Olkusz i Dąbrowę Górniczą. Utworzony został w 1980 roku.
5 5 5
2010-02-09T15:27:52+01:00
1Dużo łąk i pól jest bardzo mało lasów
2Białowieśki park
3Utworzony w 1980 Województwo Małopolskie i troche śląskiego
3 3 3