Odpowiedzi

2010-02-09T10:56:20+01:00
Stowarzyszenie wędrujących jeansów
Pamiętnik jedynaczki
Poczwarka
2 3 2
2010-02-09T10:59:39+01:00
Przygody mikołajka

Lesio
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T11:00:30+01:00
Może...
"Nie dajmy się dorosłym" Pete Johnsom
"Jak wytresować sobie smoka" Cressida Cowell ( super śmieszne teksty są w niej)
może być jeszcze 'Mikołajek" albo "Mateuszek"
gorąco polecam też całą serię "Tuneli" Gordon & Williams, ale one nie są śmieszne, lecz trzymaja w napięciu
2 3 2