Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T11:13:52+01:00
Oznaczmy:
x - szukana liczba

Budujemy równanie:
x + 12%x = x + 60

x + 0,12x = x + 60
0,12x = 60
x = 500

Odp. Szukaną liczbą jest 500.
2010-02-09T11:15:42+01:00
X+0,12X=X+60
X+0,12X-X=60
0,12X=60 /:0,12
X=500

SPR. 500+12%=500+60=560
ODP. 500
2010-02-09T11:18:04+01:00
Wydaje mi sie ze trzeba napisac taki układ x+12%x=x+60
jak sie to policzy to x=500 i taka jest odpowiedz