Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T11:13:46+01:00
Aniele sttrozu moj ty zawsze przy mnie stoj ....
2010-02-09T11:15:43+01:00
Panie Boże, Ty jesteś stórcą świata
Dziękuję Ci za każdy dar, którym mnie obdarzasz.
Za każdy smutek i każdą radośc.
Panie, Boże, Ty wszystko możesz,
prosze Cię, daj mi Wiarę,
która będzie na tyle silna,
abym mógł Cię wielbic.
Panie Boże, Ty jestes najlepszym Ojcem,
przepuśc mi moje grzechy,
albowiem jestem tylko człowiekiem, który
potrzebuje użo pracy nad sobą.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T11:27:59+01:00
Jezu Którys jest w niebie, ty otaczasz mnie swą opieką.
Panie Boże to dzięki tobie moge mówić.
To dzięki tobie moge chodzić do normalnej szkoły,
Ty pokazujesz mi droge w którą strone mam iśc przez życie.
Dziękuję Ci za wszystkie dobra.
Amen