Ulisses to nazwa jednego z modeli fiata . Z jakimi cechami kojarzy ci się samochód o tej nazwie .
-przeznaczony do długich wakacyjnych podróży .
- duży
- wytrzymały
- szybki
- pakowny
- o ciekawej linii
- zapewniający bezpieczeństwo .
- tani
- nowoczesny
- z dobrym wyposażeniem
- niezawodny . ?
właściwe odpowiedzi poproszę ;)

2

Odpowiedzi

2010-02-09T11:40:31+01:00
Odp:przeznaczony do długich wakacyjnych podróży
wytrzymały
zapewniajacy bezpieczeństwo
tani
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T11:44:59+01:00
-przeznaczony do długich wakacyjnych podróży
-duży
-pakowny
-tani
-z dobrym wyposażeniem
- zapewniający bezpieczeństwo
4 5 4