Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T13:10:50+01:00
Najpierw musisz mieć program typu Microsoft Office SharePoint Designer 2007 potem zaczynasz od podstaw. Wklejasz kod źródłowy jak masz Mozillę to ctrl + U do tego program i masz wzór.

A jeżeli chodzi o zakładki itp. to musisz się sama męczyć jeżeli chodzi o hiperłącza.
2 1 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:48:11+01:00
Musisz mieć program np. Microsoft Office Share Point Designer 2008

I tam robisz wszystkie dodatki
1 1 1