Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T12:05:38+01:00
Rowerzysta jechał z szybkością 2m/s
przez 5s. a nastepnie zatrzymał sie. Jaką droge przebył rowerzysta??

s=2m/s*5s
s=10m

rowerzysta przejechał 10 metrów
4 4 4
2010-02-09T12:06:28+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
S=v*t
s=2*5
s=10 metrów
5 3 5
2010-02-09T12:07:23+01:00
No na chłopski rozum... jeżeli rowerzysta w ciągu jednej sekundy pokonuje drogę dwóch metrów to po pięciu sekundach przejedzie pięć razy więcej, czyli s=2[m/s]*5[s]=10[m].
Pozdrawiam!
5 2 5