Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T12:13:24+01:00
A) 5x=20//5
x=4

b) x+3y=7
2x+y=4//*(-3)


x+3y=7
-6x-3y=-12

-5x=-5/-5
x=1

c) 4x+y=5/*3
2x-3y=13

12x+3y=15
2x-3y=13

14x=28/14
x=2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T12:16:30+01:00
A)2x+y=11
3x-y=9
y=11-2x
3x-(11-2x)=9
y=11-2x
3x-11+2x=9
y=11-2x
5x=9+11
y=11-2x
x=9/5+11/5
x=20/5
x=4
y=11-2*4
y=11-8
y=4
x=4
B)x+3y=7
2x+y=4
x=7-3y
y=4-2x
x=7-3(4-2x)
x=7-12+6x
x-6x=-5
-5x=-5
x=1
y=4-2*1
y=4-2
y=2
x=-

c)4x+y=5
2x-3y=13
y=5-4x
2x-3(5-4x)=13
2x-15+12x=13
14x=13+15
14x=28
x=2
y=5-4*2
y=5-8
y=-3
x=2