1.wyrazenie ( jedna druga x - 2)kwadrat jest rowne ;




2.wyrazenie dwadziesci piec/ szcesdziesiatych czwartych( to jest jako ulamek ) - dziewiec /sto dwudziestych pierwszych ( to jest ułamek )a kwadrat jest równe
25/64 - 9/121a kwadrat jest równe (te liczby sa uląmkiem tylko ja tak zapisalam):

prosze o rozwiazanie blągam:_)))))

3

Odpowiedzi

2010-02-09T12:17:20+01:00
Zad 1
0,25- 2*0,5*2+4= 2,25
2010-02-09T12:21:35+01:00
Zad.1
(1/2 x-2)^2 =
1/4x^2 -2x +4
Δ = 4-4=0
x= 4



Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T12:42:42+01:00
Zadanie 1.
(½x -2)² = ¼x² - 2x + 4

Przerabiacie już zadania z deltą? jeśli tak to napisz.

Zadanie 2.
25/64 - 9/121a² =

tego nie można rozwiązać. Bo w jednym jest a².
Na pewno dobrze przepisałaś zadanie?