Odpowiedzi

2010-02-09T12:27:21+01:00
Witam!
Chodzi o dokładną wartość liczbową? Jest to liczba niewymierna równa w przybliżeniu 4.04145188.
Pozdrawiam!
5 2 5
2010-02-09T12:31:05+01:00
7√3:3=√147:3≈12,12:3=4,04
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T13:23:51+01:00
7√3 /3 =
aby tą siódemkę dać pod pierwiastek musisz ją najpierw spotęgować
√147 /3= 12,12 /3 = 4,04

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
3 2 3