Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T12:45:32+01:00
Taran (coś a'la huśtawka ), balista ( wielka kusza na wielkich kołach ), trebusz ( podobny do katapulty, ale większy), wieża ( taka drabina podkładana pod mur ),mangonella ( maszyna oblężnicza, więsza od trebusza ), jeżozwierz ( kusza na kołach), bombardy, cepy, raca, oszczep, włócznia, pika, koncerz - miecz, buława...
mizerykordia,berdysz,halabarda,dzida,partyzana,dziryt ,wekiera.
Aż sie spociłam :) Chyba wystarczy?
2 3 2
2010-02-09T12:55:59+01:00
-pięściak
-dzida
-włócznia
-strzała
-Oszczep
-Bombardy
-Race
-Buława
-szabla
-Sztylet
2010-02-09T16:19:11+01:00
* broń obuchowa miażdżąca, np. pałka, maczuga, kastet, wekiera, buława, buzdygan, młot bojowy, cep bojowy, kiścień
* broń obuchowo-sieczna, np. topór, siekiera, nadziak, czekan, bałta
*Broń barobalistyczną stanowi trebusz (trabutium)
*Bombardy
*Race
*Nadziak
więcej informacji na stronie www.gotyx.pl/sredniowiecze/art13.html