1.malarz holenderski z XVII wieku - geniusz wszech czasów (9liter)
2.najsłynniejszy nalarz flamandzki (6liter)
3.wypełniały je szpalery, partery, gabinety i kaskady (6liter)
4.efekt plastyczny szczególnie upodobany przez artystów baroku (8liter)
5.malowidło sufitowe (6liter)
6.złudzenie rzeczywistości (6liter)
7.mieszanina gipsu, wapna, sproszkowanego marmuru i kleju używana jako materiał do dekoracji wnętrz (5liter)
8.najokazalsza rezydencja królów Francji (6liter)
9.nazwa stylu stanowiącego ostatnią faze baroku (6liter)
10.częśc budynku wysunięta przed lico elewacji (7liter)
11.cechuje barokowe wnętrza (8liter)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T12:53:48+01:00
1.Rembrandt
2.Rubens
3.Ogrody
4.kontrast
5.plafon
6.iluzja
7.
8.Wersal
9Rokoko
1o.Ryzalit
11Bogactwo , dynamika
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T12:58:53+01:00
1)1.Rembrandt
2).Rubens
3)pieta
4)kontrast
5).plafon
6)iluzja
7)
8)
9)Rokoko
10) Ryzalit,
11)przepych

3 5 3