Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T12:58:15+01:00
Witam!

Niech D oznacza długość prostokąta, S jego szerokość, a O jego obwód

D=60,4cm
S=0,75d=0,75*60,4=45,3cm
O=2D+2S=211,4cm.

Odp: Obwód tego prostokąta wynosi 211,4cm.

Pozdrawiam!
2010-02-09T12:58:47+01:00
60⅖=302/5=60,4
60,4:4 = 15,1
15,1*3 = 45,3

zatem:
a=45,3
b=60,4

Ob = 2a+2b = 2*45,3 + 2*60,4 = 90,6+120,8 = 211,4 cm

odp.: obwód tego prostokąta wynosi 211,4cm.
2010-02-09T15:03:15+01:00
A oznacza długość prostokąta, D jego szerokość, a P jego obwód

A=60,4cm
D=0,75d=0,75*60,4=45,3cm
P=2A+2D=211,4cm.

Odp: Obwód tego prostokąta wynosi 211,4 centymetrów .


Proszę
Magda ;-)