Odpowiedzi

2010-02-09T13:00:49+01:00
Dziewczynka z zapałkami:
1. Zmarznięta dziewczynka przechadza się po ulicy.
2. Sprzedaż zapałek.
3. Nie udana sprzedaż.
4. Rozmarzone dziecko zostaje na ulicy.
5. Miłe wrażenia podczas palenia zapałek.
6. Babuleńka przybywa po dziewczynkę.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T13:15:39+01:00
1.Przemęczona kilkuletnia dziewczynka poszukuje schronienia wśród ciemnych zakątków miasta.
2.Pomysł polegający na sprzedaży zapałek.
3.Strata jednego z butików.
4.Sprzedaż zapałek.
5.Chwilowe rozgrzanie się przy zapalonej zapałce.
6.Nagła śmierć dziewczynki.
7.Pojawienie się babci.
8.Zabranie maleńkiej dziewczynki do nieba przez babcie.
7 3 7