Odpowiedzi

2009-10-10T22:04:22+02:00
Moje mieszkanie w którym mieszkałabym za 50 lat wyglądałoby zupełnie inaczej od teraźniejszego. Wszystko by było łatwiejsze w obsłudze. Światło zapalało i wyłączałoby się na mój znak. Jedzenie przyrządzał by mój osobisty robot kuchenny. Drzwi i okna zamykałyby się i otwierały na specjalny pilot, który przeznaczony by był dla mnie. W domu by było ruchome schody, podłogi z marmuru,łóżko z waty cukrowej. Miałabym telewizor na całą ścianę w pokoju, w którym byłyby programy z całego świata. Miałabym dom jak z bajki, wszystko byłoby w nim piękne i proste w obsłudze.


Zabrakło mi już pomysłów;(;) ale mam nadzieję, że trochę moja praca Ci pomoże w napisaniu tego.;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-10T22:50:04+02:00
Mój wymarzony dom, moja oaza spokoju, moje cztery ściany. Temat odnosi się domu tzw. przyszłości, a więc śmiało puszczam wodze fantazji. Mój wymarzony dom powinien być wybudowany na jakiejś planecie, najlepiej na Marsie bądź Saturnie. Dlaczego akurat te? Bo podobają mi się nazwy. Ale wracając do rzeczy. Najlepiej gdyby unosił się na wodzie. W końcu ziemia jest już taka przereklamowana. Powinien być przeogromny, wysoki i kolorowy, najlepiej przezroczysty. Żadnych drzwi i okien. Mój wymarzony dom musi być odzwierciedleniem mej duszy, lekki i otwarty na wszystko. Wnętrze? Najlepiej gdyby nie posiadał wyposażenia. Wystarczą tylko cztery pokoje. Cztery pokoje, a każdy z nich przeznaczony do innej pory roku. W pierwszym zamknę słońce, plażę i jezioro, a nazwę go letnim. W drugim porozrzucam liście, zawiję chłodnym wiatrem i pochowam po kątach grzyby. A będzie to pokój jesienny. W kolejnym zamrożę wodę, postawię bałwana, a czerwony staruszek będzie sypał zimowymi prezentami. Ostatni nazwę wiosennym. Zasieję kwiaty i zatopię marzannę. Spytacie mnie czym będę się odżywiać? A ja odpowiem: Moim wymarzonym domem.