Odpowiedzi

2010-02-09T13:24:26+01:00
Http://chomikuj.pl/paulinka.wiktoria/E-booki/R.Go*c5*9bcinny/Miko*c5*82ajek przejedź troche niżej to tam będą pliki
1 1 1
  • Ridi
  • Rozwiązujący
2010-02-09T13:59:08+01:00
Www.napiprojekt.pl tam są prawie do wszystkiego...
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:04:25+01:00
Aby doszukać sie napisów:

http://www.talenty.pl/popups/dopasuj_napisy.php

Tu masz instrukcję jak ich szukać: Polecam !!