Zad.1
Mam krzyzowke i sa takie pytaniaa
Wpisz daty podanych wydarzeń
1. Upadek cesarstwa zachodniego.
2.Podział Imperium na cesarstwo wschodnie i zachodnie.
3.Zdobycie Konstantynopola przez Turków.
TRZEBA PODAC ODPOWIEDNIE DATY!
Zad.2
Dokończ zdania,ktore opisuja rozne miedzy starozytnoscia a wczesnym sredniowieczem.Wykozystaj podane wyrazy i wyrazenia.

chrzescijanstwo, panstwa barbarzynskie, we wlasnym zakresie,
czytanie i pisanie, danina, praca na roli

a)W miejsce wielkiego Imperium powstały..........................
b)Glowne zajecie ludnosci stanowiła.................................
c)Upadek nauki i kultury przejawiał sie miedzy innymi czesciowym znakiem umiejetnosci.................i.................
d)Dawne religie ustapily miejsca...........................
e)Za prawo użytkowania ziemi chłopi musieli dawac..............
f)Ograniczeniu ulegl handel,poniewaz ludnosc w wiekszosci wytwarzala produkty..................

Pomocy!!
WYNAGRADZAM.
5 klasa nowa era str.49
cwiczenia

2

Odpowiedzi

2010-02-09T13:36:14+01:00
Zad 1.
1.395
2.476
3.1453

Zad 2.
panstwa barbarzynskie
praca na roli
czytanie i pisanie
chrzescijanstwo,
danina
we wlasnym zakresie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T13:44:41+01:00
1.476
2.395
3.1453

a)państwa barbarzyńskie
b)praca na roli
c)czytania i pisania
d)chrześcijaństwu
e)daninę
f)we własnym zakresie
1 5 1