Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T13:41:39+01:00
Data
Droga ###
Pisze do Ciebie ten list, gdyż chcęCi odpowiedziec na pytanie co to jest modlitwa i kiedy należy sie modlic. Myślę, że poprzez moje zapiski zrozumiesz nieco bardziej jej sens.
Modlitwa jes tdialogiem z Bogiem. to jemu możesz powierzyc swoje wszystkie radoiści, kłopoty, zmartwienie, czy tajemnice. Modlitwa to nie tylko zmówiona formułka np,.: Ojcze Nasz.. To czas, który tylko przeznaczony jest dla naszego Stówrcy. Kiedy należy się modlic? Kiedy tylko możesz. Nie tylko rano i wieczorem, ale także w krótkiej formie np.: DziękujęCi za ładną pogodę. Dla chcącego nic trudnego.
Myslę, że teraz bedziesz wiedziała to, co ciętrapiło. Pozdrawiam Serdecznie
podpis.
1 5 1
2010-02-09T13:48:32+01:00
Droga Kasiu !!
wiem o tym że nie zawsze się modlisz, a ja chciałabym cię do tego przekonać .Więc najpierw muszę ci wytłumaczyć co to jest modlitwa.Jest to swego rodzaju prośba o coś lub prośba o zapobiegnięciu jakiegoś zdarzenia np. choroby .więc podstawy modlitwy już znasz.Modlić się możesz gotowymi już modlitwami lub swoimi słowami (co jest bardziej prawdziwe i od serca).Modlić nie należy się tylko w razie potrzeby według przysłowia "jak trwoga to do Boga" należy to robić codziennie. Mam nadzieję że przekonałam cię i wytłumaczyłam wszystko o modlitwie.
2010-02-09T13:54:18+01:00
Droga ……………..

Modlitwa to rozmowa z Bogiem , różni się tylko tym że Bóg niemoże Ci odpowiedzieć
słowem lecz znakiem . Nie zawsze daje się odczytać takie znaki ,ale pamiętaj że Bóg widzi
wszystko co do niego mówisz i o co go prosisz , więc pamiętaj żeby modlić się nie tylko
wyuczoną rególką ale też własnymi słowami .
Modlić się powinien każdy w ciszy i spokoju przy wyłączonym telewizorze i innych
sprzętach RTV . Modlić można się wszędzie nawet w drodze do szkoły ponieważ Bóg
wszędzie nas widzi .



Z pozdrowieniami ………….. ………………….

1 5 1