Odpowiedzi

2009-10-10T18:27:57+02:00
A) { 1,2,3,4....}
b) 2 do kwadratu <8
3 do kwadratu < 27
c) 6/2
9/3
2009-10-10T18:30:58+02:00
Aby był spełniony warunek
a) -a jest liczbą naturalną
b) b do kwadratu < b
c) 1 c (ułamek) jest liczbą całkowitą


a -4; -8
b 1÷2 ; 1÷4
c 1 ÷ 1/2 2 : 2/2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T19:16:39+02:00
A) -a jest liczbą naturalną
np.
a=-9
a=-8
a=-2
czyli a musi byc calkowitye ujemne

b) b do kwadratu < b

każdy ułamek typu
b=1/2
b=1/4
b=3/5
b=8/99

c) 1 c (ułamek) jest liczbą całkowitą

1/c
c=1/2
c=2/6
c=1/7
1 5 1