Odpowiedzi

2010-02-09T14:19:41+01:00
Wskaż liczbę całkowitą leżącą na osi liczbowej najbliżej danej liczby.
A)∛100 ≈ 4,64 ( najblizej leżąca liczbą całkowitą jest 5 )
b)√5+1 ≈ 3,24 ( najblizej leżąca liczbą całkowitą jest 3)
c)√2-√3 ≈ -0,32 ( najblizej leżąca liczbą całkowitą jest 0)
d)20-√20 ≈ 15,53 (najblizej leżąca liczbą całkowitą jest 16 lub 15)
e)2∛9-1 ≈ 3,16 ( najblizej leżąca liczbą całkowitą jest 3)


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:22:37+01:00