Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:04:59+01:00
Krawędzi w sześcianie jest 12
czyli a=48cm:12=4cm

P=6a²=6*(4cm)²=96cm²
V=a³=(4cm)³=64cm³
2010-02-09T14:05:09+01:00
Sześcian ma 12 krawędzi.
x-krawędź
12x=48 /12
x=4
Krawędź ma 4 cm
P=6x*2 czyli sześć x kwadrat
P=6*4do kwadratu
p=6*16
P=96 cm kwadratowych
V=4 do 3
V=64 cm sześcienne
2010-02-09T14:05:49+01:00
Szescian ma 6 scian, 12 krawedzi i 8 wierzcholkow
x- dlugosc krawedzi

12x=48
x=4

Pole calkowite =6*x^2
Pc=6*16
Pc=96

V= x^3
V=64