Odpowiedzi

2010-02-09T14:00:23+01:00
Miłosc,
azyl,
dobrą atmosfere
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:00:28+01:00
Każdy z nas może dać innemu miłość, szczęście. Może obdarzyć go zaufaniem i pomocą. Może także stać się dla tego kogoś kimś wyjatkowym i niepowtarzalnym.
2010-02-09T14:01:08+01:00
Kazdy z nas moze dac drugiemu człowiekowi wiele rzeczy tj.;
-wiare
-milosc
-przyjazn
- pomoc
-rade
-poczucie bezpieczenstwa
- moze dac dobra materialne itp;