Odpowiedzi

2010-02-09T14:24:08+01:00
Wodne:
okrzemki bruzdnice - małże-dorsze-żarłacz
1. okrzemki bruzdnice -skorupiaki widłonogie-śledzie-żarłacz
2.glon-roziwelitka-szczupak
3.obumarłe liście roślin wodnych - nicienie - larwy owadów - traszka
4.obumarłe szczątki zwierząt wodnych - wieloszczet - ślimak - ryba
5.detrytus-bakterie-pierwotniaki-skorupiaki-ryby-człowiek



lądowe:
1.liście zimnaków- stonka zimniaczna- mysz-jastrząb
2.bakterie-ryś-zajac-kora drzew- rośliny
3.szarotka --- lemingi --- pardwa górska --- suseł --- kruk --- gronostaj --- sowa śnieżna --- pieściec --- wilk --- niedźwiedź polarny
4. roslina zielna--slimak--zaba--lis
5.szczątki liści kapusty --- bielinek kapustnik --- pająk --- drozd --- ryjówka --- kuna --- rosomak --- jastrząb --- lis --- ryś

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:27:54+01:00
Środwisko wodne:
glony- małża-dorsz-żarłacz
Plankton-śledź-foka-rekin poziomka-ślimak-Żaba-bocian lądowy
zkupiak- okoń- patki przybrzeżne - orzeł bilik
plankton- sledz- mew


Środwisko lądowe:
liście zimnaków- stonka zimniaczna- mysz-jastrząb
kora drzew, rośliny- zając - wilk
kwit- motyl- zaba- wąż
trawa- sarna- wilk
liść- pasi konik- wąż- drapierzny ptak
trawa- gonsienica- ptactwo- orzeł bilik

Sorki ale więcej nie ejstem w stanie wymyślić :<





1 5 1