Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:24:33+01:00
Niszczono symbole narodowe Polski : mp. Godło, popularne zdjęcie gdy Niemcy niszczą przejście graniczne, deptano polskie flagi, niszczono wartości religijne : palono kościoły
palili budynki
103 4 103
2010-02-09T14:30:38+01:00
Zakaz naukii religii
zakaz mowienia w jezyku ojczystym czyli j.polski
pewna czesc polaków kierowano na roboty do Niemiec
stosowanie tortur
zamykanie szkól polskich szkół
96 4 96
2010-02-09T14:32:50+01:00
Okupantami którzy zniszczyli nasz naród były Niemcy. Oni rozpoczęli 1 wojnę światowa atakując na Westerplatte. Polacy odpierali ich ataki ale bezskuteczne aż doszło do kapitulacji na Pomorzu. Po ataku na Westerplatte Niemcy ruszyli na Warszawę. Tam ruwniesz była podobna sytuacja. Polacy długo bronili warszawy lecz skapitulowali i tysiące ludzi dostali się pod niewole. Później zostały wybudowane obozy w których palono ludzi żywcem. Ludzie uciekli do lasów lub wyjeżdżali za granice.
125 3 125