Odpowiedzi

2010-02-09T14:21:37+01:00
1. C2H5OH + O2= 2 C+3 H2O
2.C2H5OH + 3O2= 2CO2 + 3H2O
3. C2H5OH+2 O2= 2CO +3H2O
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:29:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1) C2H5OH + O2 ------ > 2 C + 3 H2O
2) C2H5OH + 3 O2 ------ > 2 CO2 + 3 H2O
3) C2H5OH + 2 O2 ------ > 2 CO + 3 H2O
2 5 2