Odpowiedzi

2010-02-09T14:26:14+01:00
Oczekiwała bym od przyjaciela wsparcia.
Szczerej pomocy od serca.
Dobry przyjaciel obronił by mnie, i nie zostawił samą.
Taka osoba powinna wspierać w trudnych, ciężkich sytuacjach.
Prawdziwy przyjaciel, nie pozwolił by mi się ośmieszyć, ani upokorzyć.

Przyjaciel, to jak słońce dla kwiatu, nadzieja, i strach by nie wygasło.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:26:23+01:00
Będąc w trudnej sytuacji oczekiwałabym/wałbym od przyjaciele porady, co mam robić, a także zwykłej pomocy. Chciałabym, aby wtedy powiedział mi co mam robić, jak poradzić sobie z problemem. Gdyby jednak przyjaciel nie zareagował na mój problem stwierdziłabym, że nie zasługuje on na to miano i, że nie jest on w pełni dojrzały do tego typu rzeczy.
7 3 7
2010-02-09T14:27:41+01:00
Ja by to tak napisaała . xd : Mam przyjaciela , któremu bardzo ufam . Ostatnio znalazłem się w trudnej sytuacji . Nie miałem się kogo poradzic . Zadzwoniłem do swojego i on natychmiast mi pomógł . Byłem pewny , że mi pomoże . Ciesze się , że mam takiego przyjaciele na którego mogę liczyc . :)
2 3 2