Odpowiedzi

2010-02-09T14:27:21+01:00
-Podczas topnienia śniegu i ulewnych deszczów magazynują ogromne ilości wody dzięki czemu zmniejsza się ryzyko powodzi -Zapobiegają wysychaniu gleby -Wśród mchów znajdują schronienie drobne zwierzęta -Są też cennym pożywieniem dla zwierząt -Ptaki wykorzystują je do budowy gniazd -Tworzy się sie nich próchnica
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:29:54+01:00
1.Zatrzymują wodę i zapobiegają powodziom
2.Tworzą środowisko życia dla wielu organizmów
3.Chronią glebę przed erozją
4.Przyczyniają się do powstawania gleby
5.Tworzą pokłady torfu
6.Są organizmamu pionierskimi

pozdrawiam i liczę na naj , ponieważ nie jest z neta tylko z zeszytu . ;-) ;-*