Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:28:51+01:00
Ułuż zdania z wyrazami:
- kształt
Ten kształt bardzo mi sięp odoba.
- bukszpan
Za moim płotem rosnie bukszpan.
- hałas
Siedząc w domu usłyszałam przeraźliwy hałas.
- gmach
Moim oczom ukazał sięprzepiękny gmach.
- przestwór
Na przestwór stał wielki stół.
- grzmot
Jadąc saochodem usłyszałam grzmot.
- róża
Ta róża jest taka delikatna, jednak pokłułam sięo jej kolce.
- głuchy
Wczoraj odebrałam głuchy telefon.
4 3 4
2010-02-09T14:29:33+01:00
Ta figura ma dziwny kształt.
Bukszpan jest rośliną ozdobną.
Samochody robią duży hałas.
Przed moim blokiem stoi duży gmach.
Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu.
Usłyszałem nagle grzmot.
Róża, to piękny kwiat.
Mój dziadek jest głuchy.
4 4 4
2010-02-09T14:32:09+01:00
Ten wazon ma ładny kształt.
To rośnie mały bukszpan.
W naszej klsie panuje hałas.
To jest gmach prezydenta.
Przestwory międzykomórkowe to wolne przestrzenie między komórkami
Uderzenie pioruna wywołało wielki grzmot.
To nasza różowa róża.
Ten pan jest głuchy.
7 3 7