Odpowiedzi

2010-02-09T14:30:09+01:00
Modlitwa do Boga, pomoc bliźniemu, dzielenie się z innymi.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T14:30:31+01:00
To oznacza ze czują sie bezpiecznie są zdrowi.Sa szczesliwi np bo znalazła pracę

Dasz najjjjjjjjjjj
dzieki

plisss
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:31:18+01:00
Bezpieczna sytuacja
bliskość innych osób
zapewniony byt materialny
zdrowie
zaufanie do innych ludzi
wiernoścć innych ludzi
pomoc w rozwiązywaniu problemów
2 3 2