Odpowiedzi

2010-02-09T14:34:41+01:00
Pomnaża łaskę uświęcającą
· wyciska na duszy niezatarty znak wyznawcy Chrystusowego
· daje 7 darów Ducha Świętego
· daje łaskę uczynkową, abyśmy wiarę mężnie wyznawali, bronili jej i według niej żyli.
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:34:44+01:00
Chrzest:
-stajemy się dziećmi bożymi
- jesteśmy obbmywani z grzechu pierworodnego

bierzmowania
-dar rozumu
-dar rady
-dar umiejetności
-dar mądrości
-dar bojaźni bożej
-dar męstwa
-dar pobożności

Proszę bardzooo:)
13 3 13
2010-02-09T15:07:48+01:00
Łaskę bożą, błogosławieństwo, zbawienie po śmierci
4 3 4