Odpowiedzi

2010-02-09T14:34:09+01:00
Wzmacniasz wiare w chrystusa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:35:56+01:00
Modleę się za innych
pomagam starszym ludziom i kobietom w ciąży a tagze wszystkim tym którzy tego potrzebują. Nie jestem obojętny na krzywdę innych i nie boję się zaragować.
2010-02-09T14:38:46+01:00
Np.:Jak Ksiadz mowi na ogloszeniach w kosciele to tam mowi o jakims tam wypadku czy powodzi czy to trzesienie ziemi albo dajmy na to WOŚP co nie i wtedy jak chcesz pomoc nastepnemu zlowiekowi to poprostu zbierasz pieniadze czy to np.:wyjerzdzasz na rozne misje pokojowe i tam pomagasz innym.
mysle ze pomoglem.;)