Odpowiedzi

2010-02-09T14:39:47+01:00
1. C5H11OH+ 5O2= 5CO+ 6H2O
2.C8H17OH + 12O2= 8CO2+ 9H2O
3. C5H9(OH)3+ 3/2O2= 5C+ 6H2O
4. C6H13OH+ 6O2= 6CO+ 7H2O
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:40:18+01:00
1) C5H11OH + 5O2 ---> 5 CO + 6H2O

2) C8H17OH + 12O2 ---> 8 CO2 + 9H2O

3) C5H9(OH)3 + 3/2O2 ---> 5C + 6H2O |*2 (tutaj trzeba sprowadzić do liczby pełnej więc mnożymy przez 2)
2C5H9(OH)3 + 3O2 ---> 10C + 12H2O

4) C6H13OH + 6O2 ---> 6 CO + 7H2O
1 1 1
2010-02-09T14:40:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1) C5H11OH + 5 O2 ---> 5 CO + 6 H2O
2) C8H17OH + 12 O2 ---> 8 CO2 + 9 H2O
3) 2C5H9(OH)3 + 3 O2 ---> 10 C +12 H2O
4) C6H13OH + 6O2 ---> 6 CO + 7 H2O
3 3 3