1.liczbę-16,2 pomnożono przez -3.czyotrzymano więcej, czy mniej niż 50.
2. oblicz:
(-4,65)x(2,3)x0=
-9:-3=
-2x-1=
(-2,8):(-0,4)=
6,25:(0,25)=
(0,018):0,9=
3.-Codziennie moja waga zmienia się o (-25)dag-chwaliła się pani Puszysta. Po ilu dniach pani Puszysta schudnie 10 kg.

3

Odpowiedzi

2010-02-09T14:38:42+01:00
1. nie: 48,6
2.
a) 0
b) 3
c) -2x-1
d) 1,12
e) 25
f)0,02
3. 4 Bo 10kg=100dag 100dag:25dag=4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:39:02+01:00
1.liczbę-16,2 pomnożono przez -3.czy otrzymano więcej, czy mniej niż 50.
(-16,2)*(-3) = 48,6
odp: otrzymano mniej niż 50


2. oblicz:
(-4,65)x(2,3)x0= 0
-9:-3= 3
-2x-1= 2
(-2,8):(-0,4)= 7
6,25:(0,25)= 25
(0,018):0,9= 0,02


3.-Codziennie moja waga zmienia się o (-25)dag-chwaliła się pani Puszysta. Po ilu dniach pani Puszysta schudnie 10 kg.
10kg:0,25dag = 40
odp: Pani puszysta schudnie 10kg po 40 dniach
1 3 1
2010-02-09T15:08:17+01:00
1.liczbę-16,2 pomnożono przez -3.czyotrzymano więcej, czy mniej niż 50.
(-16,2)*(-3) = 48,6
Odp:Otrzymano mniej niż 50.

2. oblicz:
(-4,65)x(2,3)x0=0
-9:-3=3
-2x-1=2
(-2,8):(-0,4)=7
6,25:(0,25)=26
(0,018):0,9=0,02
3.-Codziennie moja waga zmienia się o (-25)dag-chwaliła się pani Puszysta. Po ilu dniach pani Puszysta schudnie 10 kg.
10kg=1000dag
1000dag:25dag = 40
Odp: Pani Puszysta schudnie 10kg po 40 dniach.