Odpowiedzi

2010-02-09T14:41:15+01:00
24*38=918 ( to jest liczba potrzebnych płytek)

918*1,20=1101,60 zł


Proszę ;))

2010-02-09T14:43:54+01:00
0,1m x 0,1m = 0,01m2
2,4m x 3,8m = 9,12m2
9,12 ; 0,01 = 912
912 x 1,20 = 1094,40 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:58:17+01:00
10cm x 10cm =100 cm2= 0,01 m2

2,4 m X 3,8 m = 9,12 m2

9,12 m2 / 0,01 m2 = 912 płytek

912 płytek x 1,20 zł = 1094,4 zł

Płytki do pokrycia ściany będą kosztowały 1094,4 zł.