Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T14:39:26+01:00
Każdy ma umiejętności, talenty mniejsze lub większe ale należy je rozwijać. Bardzo dobrze jest rozwijać swoje umiejętności np. żeby dostawać lepsze oceny w szkole. Dobrze uczyć się gry na jakimś instrumencie ponieważ wtedy jest większa szansa na szóstkę z muzyki, dobrze uczyć się ortografii i gramatyki, piękne pisanie to duma Polaków oraz szansa na piątkę z Polskiego. Mitologia przyda się na różnorodnych konkursach oraz lepszej ocenie z Historii. Ale nie tylko dla lepszych ocen trzeba rozwijać umiejętności. Nasze umiejętności zostaną zauważone w przyszłości np. przez szefa w pracy, wtedy możemy liczyć na podwyżkę, lepsze traktowanie, a nawet awans.Niektórzy nie przywiązują wielkiej wagi do talentów ale potrzebne nam są w życiu więc warto je rozwijać.


pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T14:39:50+01:00
` Moim zdaniem, należy je rozwijać ,aby potem mieć lepszy start w życie , dostać się na najlepsze uczelnie i znaleźć dobrą pracę . ; )
1 5 1
2010-02-09T14:40:10+01:00
Umiejętności powinno się rozwijać, aby móc w przyszłości mieć wymarzoną prace umieć porozumiewać się z innymi :)
1 5 1