Błagam potrzebuję dokończyć Walentynkę a mi nic mi nie przychodzi do głowy.Pomocy !!! Ta walentynka jest dla PRZYJACIÓŁKI !! Dam Naj !!! :):)

Z Tobą.........
O Tobie........
Przy Tobie......
Dla Ciebie.......

Potrzebuję to zaraz !!!! :):)

3

Odpowiedzi

2010-02-09T14:51:34+01:00
Z Tobą chciałbym spędzać mój wolny czas
O Tobie myślę, gdy Ciebie przy mnie nie ma
Przy Tobie jestem, gdy mnie potrzebujesz
Dla Ciebie zrobię wszystko
1 5 1
2010-02-09T14:51:37+01:00
Z Tobą jest mi dobrze
O Tobie myśle codziennie
Przy Tobie czuję się bezpiecznie
Dla Ciebie zrobie wszystko.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:51:43+01:00
Z Tobą czuje sie bosko .
O tobie myśle wciąż .
Przy Tobie czuje że jestem kimś .
Dla ciebie , zrobie wszysto . xd
1 5 1