Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T14:50:11+01:00
Panie Boże, moje życie
Ty stworzyłeś leśne podszycie.
Wszystkie lasy, drzewa, ranki
Twoim dziełem są firanki.
Jesteś dobrym moim tatą,
bo stworzyłeś także lato.
Zima , jesień no i wiosna
przy ogódku szumi rzeka radosna.
Wszystko to śa Twoje dzieła,
dałeś nam też Zbawiciela.
Z serca mego składam dzięki,
bo stworzyłeś także zwiezrąt wdzięki.
Kiedy rano śpiewa ptaszyna,
szybko mi sięw uśmiechu usto zgina.
Za mój smutek i radości,
za to ,ze mam zdrowe kości,
za mój dom, rodzinęcałą,
za to, że stac nas na makaron
i za maę i za tatę
oraz brata i sałatę.
Z całego serca Ci dziękuję
i pomysłowości Twojej winszuję.


lub

Aniele Boży, stróżu mój,
Ty zawsze przy mnie stój.
Rano, wieczór, we dnie, w nocy
Bądź mi zawsze ku pomocy,
Strzeż duszy, ciała mego,
zaprowadź mnie do żywota wiecznego



Dasz najjjjjjjjjjjjjj
2010-02-09T14:51:32+01:00
O panie mój ,Ojcze
ile tego zła jest na świecie
czy to się kiedyś zmieni, proszę aby tak
mój boże
prosze daj najjj
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:26:36+01:00
Módl .wysłuchaj naszych prożb i przjmij nas do swego królestwa.