Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:54:29+01:00
Rzeczywiście zostają przedmioty, ale nie tylko, zostaje również pamięć i wspomnienia. Kiedy odchodzi ktoś bliski jest to duży cios, ale zawsze można powspominać dobre czasy i wtedy czujemy się przez chwilę lepiej.
1 5 1
2010-02-09T14:56:24+01:00
To nie prawda że po człowieku zostają tylko przedmioty, ponieważ zostają po nim czasem miłe a czasem nie miłe wspomnienia. W głębi duszy nie jest fer gdy tak szybko zapominamy o człowieku którego kochaliśmy i był dla nas kimś ważnym. Gdy był dla nas autorytetem.