Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-09T15:02:02+01:00
Na początku snu stałem pod wielkim stadionem halą razem z tysiącem innych fanów, czekając na mecz
Manchester United.Właśnie za pół godziny miał się rozpocząć mecz.Miałem VIP-owski bilet, więc było to najlepsze miejsce siedzące.Wszystkie osoby, które zakupiły ten bilet, miały okazje osobiście spotkać się ze składem Manchester United.Było to moje największe marzenie, ponieważ zawsze chciałem zdobyć autografy całej drużyny, a najbardziej napastnika Michael'a Owena.Całe spotkanie trwało ponad pół godziny, zdobyłem autografy wszystkich piłkarzy i z ulubionymi zrobiłem sobie zdjęcie.Później nadeszła pora meczu, który był świetny.Wróciłem do domu szczęśliwy, potem obudziłem się i okazało się że to tylko sen...
2010-02-09T15:03:14+01:00
Na początku snu stałem pod wielkim stadionem halą razem z tysiącem innch fanów, czekając na mecz Manchester United . Byłem bardzo szczęścliwy. Od kilku lat marzyłem o tym, aby znaleźć sie na tym stadionie i żeby obejrzeć ten mecz. Przy okazji udało mi sie zdobyć kilka autografów od zawodników . Sam w to nie wierzyłem . Jedno z moich największych marzeń sie spełniło . Koledzy mi zazdrościli, gdy dowiedzieli sie że tam byłem . Chciałbym się tam znaleźć jeszcze raz. Nie mogę sobie tego drugi raz wyobrazić . Jednak, gdy sie rano obudziłem wszystko okazało sie snem. Wtedy już nie było mi tak wesoło .