1.Wszystkie rozsypane litery wywodzą się z alfabetu łacińskiego. Podaj te z nich, które dostosowano do języka polskiego

Ś H Ź Ć O Ę
R A Ó C Ą Y

Pozostałe litery, czytane kolejno rzędami, utworzą imię poety rzymskiego. Zapisz je.
______________________________________________

2.Zapisz błędne odpowiedzi.

-Italia to region, w którym
1.narodziło się chrześcijaństwo.
2.założono pierwszą prowincje rzymską.
3.znajduje się Rzym.
-Senat republiki rzymskiej
1.składał się z byłych urzędników.
2.wypełniał rozkazy konsulów.
3.obrabował tylko w czasie wojny.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T14:58:14+01:00
A r c h
1 tak
2 nie
3 tak
1 nie
2tak
3tak
12 1 12
2010-02-09T15:01:25+01:00
1. Ś Ź Ć Ę Ó Ą

Horacy

2.Italia to region, w którym:
-narodziło się chrześcijaństwo --> źle

Senat w republice rzymskiej:
-obradował tylko w czasie wojny --> źle
13 4 13