Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-10T19:00:09+02:00
Ze zbioru A= { -√3 ; -½ ; 0 ; (-2)⁴; π:5 ; 5,(4) ; √9 + 1,3 ; √2+ 1 ; 0,(12) }
N-naturalne
N={0,16,5}
C-całkowite
C={0,16,5}
W-wymierne
W={ -½ ; 0 ; (-2)⁴ ; 5,(4) ; √9 + 1,3 ; 0,(12)}
NW-niewymierne
NW={ -√3 π:5 ; √2+ 1 }
2009-10-10T20:27:50+02:00
A= { -√3 ; -½ ; 0 ; (-2)⁴; π:5 ; 5,(4) ; √9 + 1,3 ; √2+ 1 ; 0,(12) }



liczby naturalne: {0,16,5}
liczby całkowite:{0,16,5}
liczby wymierne:{ -½ ; 0 ; (-2)⁴ ; 5,(4) ; √9 + 1,3 ; 0,(12)}
liczby niewymierne:{ -√3 π:5 ; √2+ 1 }



2 1 2