Odpowiedzi

2010-02-09T14:59:21+01:00
Podczas wakacji w naszej szkole odbędzie sie remont.
Gimnazjaliści pomalowali ściany klasy markerami,więc muszą to posprzątać.
Naprawiamy zepsute ławki by służyły innnym uczniom.
Wyremontowano salę gimnastyczną.
53 4 53
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:00:24+01:00
Nasza szkoła zostanie wyremontowana przez wykwalifikowanych robotników.
Wiele rzeczy wymaga odnowienia.
Planujemy całkowicie przebudować główny hol.
Pracownicy szkoły sprzątną powstały bałagan.
Ochotnicy pomalują ściany na różowo.
Zmieniona zostanie wykładzina.


90 4 90