Odpowiedzi

2010-02-09T15:00:57+01:00
Powinni być zdecydowani. prawdomówni, powinni wzbudzac zaufanie w swoich poddanych. Ich decyzje musza byc sprawiedliwe.Te cech spowodują, że bedzie to władca lubiany, uważany i wzbudzający sympatie.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-09T15:02:56+01:00
Mądrzy-żeby mądrze sprawowali władzę
Sprawiedliwi-żeby sprawiedliwie sprawowali władzę
Nieugięci-żeby nie byli podatni na korupcję
Odważni-żeby nie bali się przeciwników
Spostrzegawczy-żeby zauważali niebezpieczeństwo

Liczę na najlepsze :D
2 4 2